Nowe modele biznesowe oraz tworzenie wartości z danych.

Wykład otwarty z udziałem gości specjalnych: Kacper Winiarczyk — Dyrektor Generalny Ubera, Kamil Bargiel — Prezes SentiOne. Wykład oparty na tematyce start-upów.

„Data Science in Practice” to inicjatywa Instytutu Zarządzania Wartością, stworzona i kierowana przez dr. Wojciecha Kurowskiego we współpracy z SKN Data Science Management. Projekt ma tworzyć przestrzeń praktycznej teorii, współpracy nauki z biznesem, networkingu i budowy środowiska liderów nowej ekonomii.

W ramach tego cyklu spotkań zapraszani są do Szkoły Głównej Handlowej uznani innowatorzy, wybitni praktycy, którzy dzielą się swoją wiedzą, zarażają pasją i marzeniami. Spotkania mają formę paneli dyskusyjnych lub warsztatów szkoleniowych. Koło naukowe Data Science Management powstało przy Instytucie Zarzą- dzania Wartością, nie tylko w odpowiedzi na wykładniczy wzrost danych związany z Big Data, ale przede wszystkim ze względu na nurtujące pytanie: jak Big Data przekształcić w wartość? SKN skupia przede wszystkim osoby, które myślą interdyscyplinarnie i niestandardowo. Rozwiązują przy tym nietypowe problemy, często uznawane za nierozwią- zywalne. To tu spotykają się najbardziej otwarte umysły, przyszli liderzy biznesu.

Parafrazując słowa Elona Muska odnoszące się do pracy w Tesla Motors – Jeśli jesteś członkiem naszej społeczno- ści, to oznacza, że zaakceptowałeś bycie w odpowiedniku sił specjalnych. Istnieje regularna armia, w porządku, lecz jeśli u nas działasz, musisz być coraz lepszy! Cykl Data Science in Practice rozpoczął się dwoma wykładami otwartymi dr. Wojciecha Kurowskiego (6 grudzień oraz 13 grudzień 2016). Na obu spotkaniach pojawili się przedsiębiorcy związani z obszarem Data Science. Pierwsze wydarzenie: „Nowe modele biznesowe oraz tworzenia wartości z danych” odbyło się z udziałem m.in. założyciela UBER POLSKA – Kacpra Winiarczyka, oraz prezesa fi rmy SentiOne – Kamila Bargiela.

Celem spotkania była próba odpowiedzi na pytania:

  • Jak stworzyć start-up?
  • Jak rozwijać i zarządzać start-upem międzynarodowym?
  • Jakie są główne czynniki sukcesu start-upu?
  • Jak ocenić perspektywy rozwoju start- -upu?
  • Jak dzięki automatyzacji kreować wartości w erze cyfrowej?

Kontakt

Skontaktuj się z nami jeśli:

  • jesteś firmą i chciałbyś nawiązać z nami współpracę
  • jesteś członkiem organizacji studenckiej z innej uczelni i chciałbyś wspólnie z nami zrobić projekt
  • jesteś przedstawicielem mediów
  • chciałbyś się nas o coś zapytać lub podzielić się z nami jakimiś ciekawymi przemyśleniami

Chcesz byc na bieżąco? Zapisz się na nasz Newsletter!